پتنگ باز

image

ہماری زندگی ایک پتنگ کی مانند ہے، جسکو کھلی فضا میں چھوڑ کر ڈور سے باندھ دیا گیا ھے۔ اس ڈور کا دوسرا سرا پتنگ باز کے ہاتھ میں ہے، جو ہواؤں کے رخ سے بخوبی واقف ہے۔
کبھی جو ہم پتنگ بازی پر غور کریں تو پتہ چلتا ہے کہ پتنگ باز کا ہاتھ کسی اور سمت میں حرکت کرتا ھے اور پتنگ کسی اور سمت میں۔ بعض اوقات ڈھیل دے کر پتنگ کو ڈولنے دیا جاتا ہےاور وقت آنے پر ڈور کھینچ دی جاتی ہے۔ کٹی پتنگ یوں تو موج کرتی نظر آتی ہے لیکن جلد ہی وہ کسی درخت کی شاخوں میں جا اڑتی ہے اور ہوا کے تیز جھونکے اسے انہی شاخوں میں مسخ کر دیتے ہیں۔
یہی حال ہمارا ہے۔ ہمیں اکثر لگتا ہے کہ ہماری زندگی ایسی ڈگر پر جا رہی ہے جسکا انجام یا تو بھیانک ہے یا ہم خالی ہاتھ رہ جائیں گے. لیکن در حقیقت وہ ایک خوبصورت منزل کی طرف مڑنے والا ایک موڑ ہوتا ہے . کبھی کبھی پتنگ باز ہمیں ہماری مرضی پر چھوڈ دیتا ہے اور ہم ہواؤں کی
مستی میں مگن یہ بات بھول جاتے ہیں کہ ہماری ڈور کسی بھی وقت کھنچ جاۓگی. اور جب وہ ڈور کھینچتی ہے تو ہمیں لگتا ہے کہ ہم کسی طوفان کی زد میں ہیں ، درحقیقت ہمیں آنے والے طوفان سے بچایا جا رہا ہوتا ہے جسے صرف پتنگ باز ہی دیکھ سکتا ہے . زندگی میں ہم بہت سے ایسے لوگوں سے متاثر نظر آتے ہیں جو اپنی مرضی کی زندگی گزار رہے ہوتےہیں اور اس جینے میں اپنی حدود سے بےخبر ہوجاتے ہیں . ایسے لوگ اس کٹی پتنگ کی مانند  ہیں جنکو عنقریب احتساب کی شاخوں میں جکڑے جانا ہے.
 اگر آپکو لگتا ہے کہ آپکی زندگی آپکی مرضی کی ڈگر پر نہیں چل رہی تو یقین جانئے وہ ایسی ڈگر پر ہے جہاں آپ محفوظ ہیں ان دیکھے خطرات سے انہونے حادثات سے …

فقیرہ

Advertisements

6 thoughts on “پتنگ باز

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s